مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:052021-01-17سياسي

پیکر پاک شهید گمنام 17 ساله در دانشگاه دولتی جهرم آرام گرفت


پیکر مطهر یک شهید گمنام 17 ساله دوران دفاع مقدس دقایقی پیش تشییع و در دانشگاه دولتی جهرم به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه دولتی جهرم اظهار داشت: دشمنان و بدبینان که می گویند مردم خسته شدند برنامه امروز در جهرم را مشاهده کنند تا متوجه شوند مردم خسته و ناامید نیستند.

وی با بیان اینکه مردم از دین، اسلام و انقلاب خسته نشده و نخواهد شد، افزود: مردم گاهی اوقات از مدعیان صف اول که مسئولین هستند شاید خسته شوند اما هرگز از ارزش های خود خسته نمی شوند.

امام جمعه جهرم گفت: پیام شهدا امیدواری و عدم نگرانی و حزن و انده است و همچنین نهراسیدن از دشمنان از دیگر پیام مهم آنان است که شیطان صفت ها در تلاش ترساندن مردم هستند.

مدبر با اشاره به اینکه این شهیدان گمنام رسالت مهمی دارند و ذخیره های خداوند متعال هستند، بیان داشت: متاسفانه در روزگار امروزی مشاهده می کنیم که خیلی افراد دنبال نام و نشان هستند و عزت خود را برای مشهور شدن لگدمال می کنند.

وی ادامه داد: این شهیدان دنبال نام و نشان نبودند بلکه نام، جسم و جان خود را در راه خدا و اسلام اهدا کردند و امروز عظمت و محبوبیت آنان به همین دلیل است و این یک پیام مهم برای همه ما مردم است، البته این شهیدان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک شهید گمنام 17 ساله در دانشگاه دولتی جهرم آرام گرفت

پیکر پاک شهید گمنام 17 ساله در دانشگاه دولتی جهرم آرام گرفت