مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:252021-01-18سياسي

چرا از زن همراه قاضی منصوری بازپرسی نمی شود؟


سیدمحمود علیزاده طباطبایی درباره نحوه ورودش به پرونده مرگ قاضی منصوری گفت: برادر، خواهرها و همسر قاضی منصوری به سراغ او رفته و به او گفته اند که آقای شهریاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به نقل از روزنامه اعتماد، به گفته این وکیل دادگستری که حالا مدتی است وکالت خانواده منصوری را پذیرفته، ابتدا گفته شده که پرونده ای در این زمینه وجود ندارد اما در ادامه با تاکید بر ابهامات در مرگ غلامرضا منصوری و لزوم رسیدگی به آن، پرونده ای تشکیل و به شعبه 8 بازپرسی ارجاع می شود.

پس از آن گفته شده که گزارشی از دادستانی رومانی آمده است؛ در گزارش دادستانی رومانی اعلام شده بود که قاضی منصوری خودکشی کرده ولی دلایل و مدارکی ارایه نداده است.

علیزاده طباطبایی می گوید: بر اساس گزارش دادستانی، ایشان قبل از این اتفاق با شخصی در ارتباط بوده و با حالت خیلی هیجانی با او صحبت و بحث می کرده که آنها نمی دانند کیست.

ما هم فایل های موبایل غلامرضا منصوری را نداریم اما اگر موبایل به دست ما می رسید، حداقل می توانستیم بفهمیم که این شخص چه کسی بوده؛ چرا که قطعا قاضی منصوری با یک ایرانی صحبت می کرده چون ایشان که زبان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی نمی دانست.

بنابر توضیحات ارایه شده ازسوی علیزاده طباطبایی، طبق آنچه خانواده منصوری ادعا کرده اند و در فایل های صوتی ارسال شده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از زن همراه قاضی منصوری بازپرسی نمی شود؟

چرا از زن همراه قاضی منصوری بازپرسی نمی شود؟