مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:102021-01-18اقتصادي

اعطای تسهیلات 500 میلیون تومانی به شرکت های فناوری اطلاعات


سازمان فناوری اطلاعات ایران از اعطای تسهیلات وجوه اداره شده تا سقف 500 میلیون تومان به شرکت های فناوری اطلاعات با سپردن یک چک بانکی ظهرنویسی شده توسط دو ضامن به عنوان وثیقه، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، فرهاد سنجری فرد مدیرکل دفتر همکاری های فرا سازمانی این سازمان، درباره اعطای وام به شرکت های فعال در این حوزه از محل وجوه اداره شده، گفت: بر اساس سیاست های دبیرخانه تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که مسئولیت آن را سازمان فناوری اطلاعات ایران به عهده دارد، با هدف تسریع و تسهیل در فرآیند اعطای وام، تغییراتی در چگونگی اخذ و تأمین وثیقه های متقاضیان تسهیلات ایجاد شد.

وی گفت: در این راستا با توجه به تحلیل بازخوردهایی که در بازه زمانی اعطای وام از متقاضیان صورت گرفته بود، مقرر شد از این پس اعطای وام تا سقف 500 میلیون تومان با اخذ یک چک ظهر نویسی شده توسط دو ضامن امکان پذیر شود و مورد تأیید قرار گیرد.

سنجری ادامه داد: به طور کلی وثیقه های تسهیلات وجوه اداره شده دارای دو سطح است که پیش از این روال چنین بود که سطح یک آن تا سقف 300 میلیون تومان و با یک چک با ظهرنو یسی دو ضامن و سطح دو آن از 300 میلیون تومان به بالا با سپردن وثیقه ملکی، ضمانت نامه بانکی و یا قرار دادن سهام شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات 500 میلیون تومانی به شرکت های فناوری اطلاعات

اعطای تسهیلات 500 میلیون تومانی به شرکت های فناوری اطلاعات