مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:552021-01-18ورزشي

کرمانشاه میزبان رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی شد


رییس هیأت سه گانه استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در بهمن ماه جاری میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رشته های ورزشی دو میدانی و دوچرخه سواری خواهد بود.

- فاطمه واحدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، امید و بزرگسالان و لیگ باشگاهی در رده های سنی امید و بزرگسال  با حضور ورزشکاران در هر دو بخش بانوان و آقایان در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه میزبان یک مرحله از مسابقات لیگ باشگاهی خواهد بود، افزود: این مسابقات از 13 تا 17 بهمن ماه جاری با احتمال بالا در سراب نیلوفر برگزار خواهد شد.

واحدی ادامه داد: در رقابت های قهرمانی کشور تیم هایی از سراسر کشور  حضور خواهند داشت و لیگ برتر نیز با حضور چندین تیم برگزار خواهد شد.

رییس هیأت سه گانه استان کرمانشاه در خصوص  چگونگی برگزاری مسابقات در شرایط کرونا یی، گفت: طبق دستورالعمل های فدراسیون پزشکی ورزشی و وزرات ورزش، ورزشکاران و عوامل اجرایی با اعلام تست منفی کرونا در مسابقات حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و الکل الزامی است و ورزشکاران طبق دستورالعمل اتحادیه جهانی بهداشت ملزم به رعایت فاصله با زاویه 45 درجه هستند بطوری که از نظر تنفسی نیز ارتباطی با هم نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه میزبان رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی شد

کرمانشاه میزبان رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی شد