مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 07:102021-01-18سياسي

ایجاد تحول در متن دروس معارف اسلامی از جمله اصلی ترین ماموریت ها است


معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: ایجاد تحول در متن دروس معارف اسلامی از جمله اصلی ترین ماموریت های معاونت آموزشی است.

- معاون آموزشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: ایجاد تحول در متن دروس معارف اسلامی از جمله اصلی ترین ماموریت های معاونت آموزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عیسی زاده معاون آموزشی نهاد در جلسه مجازی با دفتر استانی نهاد در دانشگاه های اصفهان گفت: با مطالعه ای که در حوزه گروه ها و دروس معارف اسلامی معطوف به دغدغه مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم، اسناد بالادستی و همچنین اقتضائات بدنه و محیط دانشگاه انجام شد، رویکرد معاونت را به گونه ای انتخاب کردیم تا بتوانیم کلیه برنامه ها را در راستای تحقق این هدف متعالی یعنی تربیت دینی در تراز انقلاب اسلامی تنظیم کنیم.

معاون آموزشی ادامه داد: واژه به واژه این رویکرد با عنایت و مطالعه اسناد بالادستی خصوصاً سند اسلامی شدن دانشگاه ها به عنوان سندی فاخر و بیانیه گام دوم انتخاب شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جای جای این بیانیه در توجه به تربیت نسلی کارآمد، با معنویت، با تقوا، عالم، آگاه و با بصیرت برای آینده نظام اسلامی اشاره و تاکید دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تحول در متن دروس معارف اسلامی از جمله اصلی ترین ماموریت ها است

ایجاد تحول در متن دروس معارف اسلامی از جمله اصلی ترین ماموریت ها است