مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 08:252021-01-18پزشكي

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سه محور اساسی سطح بندی شد


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تدوین سطح بندی خدمات درمانی در این سازمان در سه محور خدمات بستری، مراکز سرپایی و تجهیزات پزشکی پیشرفته به عنوان اقدامی نوین و ارزشمند در سال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر بیمار دهی برخی از بخشها در سال جاری مجوز خرید 14 قلم تجهیزات پزشکی پیشرفته برای سراسر کشور که شامل 12 دستگاه سی تی اسکن، یک دستگاه آنژیوگرافی و یک دستگاه سنگ شکن است، صادر شد.

منوچهری تصریح کرد: با توجه به اینکه احداث مراکز درمانی سرپایی در شهرستان های فاقد مرکز درمانی همواره در زمره مطالبات شرکای اجتماعی سازمان است، ضابطه سطح بندی مراکز درمانی سرپایی با بهره گیری از شاخص هایی از قبیل تعداد بیمه شده تحت پوشش، تعداد مراکز و مؤسسات طرف قرارداد، محرومیت منطقه، فاصله تا اولین مرکز درمانی ملکی و غیره تدوین و در نهایت تعداد 53 شهرستان حائز شرایط برای احداث مراکز درمانی شناسایی و از اولویت یک تا 53 اولویت بندی شد.

گفتنی است؛ مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طی نامه ای به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تشریح سطح بندی خدمات درمانی در سازمان تأمین اجتماعی مبتنی بر تکالیف مصرح در برنامه و بودجه سالیانه مصوب هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، این مهم را اقدامی ارزشمند و نوین در راستای توزیع عادلانه امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سه محور اساسی سطح بندی شد

خدمات درمانی تأمین اجتماعی در سه محور اساسی سطح بندی شد