مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 09:152021-01-18اقتصادي

لوکس نشینها در تیررس مالیات


حدود یک ماه است که مجلس طرح اخذ مالیات از خانه های لوکس را در دستور کار قرار داده و گفته می شود منابع آن به صندوق ویژه طرح جهش مسکن می رود و 20 درصد به تامین مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص می یابد.

- حدود یک ماه است که مجلس طرح اخذ مالیات از خانه های لوکس را در دستور کار قرار داده و گفته می شود منابع آن به صندوق ویژه طرح جهش مسکن می رود و 20 درصد به تامین مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی اختصاص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصویب مالیات بر خانه های خالی، حالا نمایندگان مجلس طرح اخذ مالیات از خانه های لوکس را در دستور کار قرار داده اند.

بهارستانی ها به دنبال آن هستند تا لاکچری نشینها را در تور مالیات بیندازند و منابع آن را به طرح جهش تولید و تامین مسکن اختصاص دهند؛ طرحی که هنوز به تصویب نرسیده اما با وجود ابهاماتی درباره چگونگی تامین منابع و نرخ سود آن و مخالفت دولت، مراحل پایانی را طی می کند.

زمزمه های اخذ مالیات از خانه های لوکس اواخر آذرماه شنیده شد.

بنا به گفته نمایندگان، دولت از ابتدای سال جاری قرار بوده آیین نامه مالیات بر خودروهای لوکس و خانه های گران قیمت را سه ماهه ارایه کند اما با گذشت هشت ماه هنوز آیین نامه به تصویب نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس نشینها در تیررس مالیات

لوکس نشینها در تیررس مالیات