مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 12:502021-01-18سياسي

مالباختگان بورسی دست به دامن مجلس شدند


با ادامه روند نزولی بازار سرمایه، سهامداران و مالباختگان بورسی این بار دست به دامن نمایندگان شدند تا شاید راهی برای نجات سرمایه های خود پیدا کنند.

- وکلای ملت نیز در پاسخ به درخواست های مکرر آن ها مهلت یک هفته ای به وزیر اقتصاد جهت شفاف سازی و تعیین تکلیف بورس داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، هفته گذشته گروهی از مالباختگان و سهامداران بازار بورس و سرمایه در اعتراض به ریزش های اخیر بورس مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار استیضاح وزیر اقتصاد ، محاکمه مدیران متخلف بورس و احیای حقوق خود شدند.

اغلب این افراد کسانی هستند که با تبلیغات گسترده دولت و بدون هیچ گونه آزمایشی وارد بازار سرمایه شده و اقدام به سرمایه گذاری کردند و به تبع آن با شیب تند روند نزولی بازار سرمایه بیشترین زیان را دیده اند.

این افراد علاوه بر تجمع مقابل مجلس با ارسال پیامک به نمایندگان از آن ها طلب کمک کرده اند؛ در این باره حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس گفت: در روزهای اخیر بیش از 500 پیامک از مردم به تعدادی از نمایندگان رسیده که همگی از ریزش روزهای اخیر در ارزش سهام بورس گله مند بوده و خواستار رسیدگی به این وضعیت هستند؛ وضعیت حاکم بر بورس یا معلول سوءمدیریت است و یا این که خط نفوذی در بورس شکل گرفته و به دنبال ایجاد نارضایتی میان مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالباختگان بورسی دست به دامن مجلس شدند

مالباختگان بورسی دست به دامن مجلس شدند