مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:002021-01-18اقتصادي

تفاهم نامه همکاری شبکه پژوهش وفناوری اصفهان با دانشگاه ها امضا شد


تفاهم نامه همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اعتباری، مدیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان در نشست خبری امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، مرکز شهید فهمیده منطقه مرکزی کشور، شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه شبکه علم و فناوری استان اصفهان از سال گذشته آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: این شبکه تاکنون توانسته خدمات مؤثری را به صنعت ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در سامانه شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان 158 نیاز ثبت شده است، ابراز داشت: این نیازها از سراسر کشور در این سامانه ثبت شده است و تاکنون برای 75 نیاز پیشنهاد ارائه شده و تاکنون برای هشت نیاز انعقاد قرار داد داشته ایم.

انعقاد هشت قرارداد برای برطرف کردن نیاز صنایع اصفهان مدیر اجرایی شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان با بیان اینکه صنایع برای انعقاد این هشت قرار داد 836 میلیون تومان سرمایه گذاری کرده اند، ادامه داد: شرکت های دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دو پیشنهاد هیئت علمی دانشگاه اصفهان، پیشنهادی از دانشگاه جندی شاپور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری شبکه پژوهش وفناوری اصفهان با دانشگاه ها امضا شد

تفاهم نامه همکاری شبکه پژوهش وفناوری اصفهان با دانشگاه ها امضا شد