مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 14:052021-01-18ورزشي

تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم


مربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به شرایطی که سپری کردیم تا رسیدن به وضعیت ایده آل فاصله داریم اما حریف دست و پا بسته ای در مقابل راگا در تهران نخواهیم بود.

- ایسنا/اصفهان مربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: با توجه به شرایطی که سپری کردیم تا رسیدن به وضعیت ایده آل فاصله داریم اما حریف دست و پا بسته ای در مقابل راگا در تهران نخواهیم بود.

مهدی بهرامیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط تیم بازارهای روز کوثر اصفهان، اظهارکرد: تمرینات ما متاسفانه خیلی دیر شروع شد، اما با همت و تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت مجموعه بازارهای کوثر که پا به میدان گذاشتند، توانستیم خود را به هفته اول برسانیم.

وی افزود: به غیر از بازی اول مقابل راگا که هیچ هدف و برنامه ای را نتوانستیم، اجرا کنیم در مسابقات بعدی هدف گذاری و برنامه ای که داشتیم کم کم به شرایط نسبی رسیدیم، اما تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم و امیدوارم در ادامه روندی که داریم با توجه به مدت زمانی که تا بازی بعدی در دور برگشت داریم و همچنین استراحت هفته اول بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم.

مربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر در خصوص بازی مقابل ملی حفاری در آخرین هفته دور رفت، گفت: با شروع بازی ها در لیگ با توجه به شرایط برنامه ریزی ما روی دفاع خوب داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم

تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم