مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 15:552021-01-18سياسي

حفاظت ویژه از عرصه های ملی سمنان در دستور کار است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: حفاظت از عرصه های ملی و دولتی این استان به طور ویژه در دستور کار است و دست درازی افراد سودجو به اراضی ملی پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در نشست ویدئوکنفرانسی پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز با تلاش مضاعف و هماهنگی روزافزون دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی در استان سمنان تداوم دارد.

وی افزود: هماهنگی بیشتر فرمانداری و بخشداری ها با سازمان جهاد کشاورزی در استان های کشور روند ساخت وسازهای غیرمجاز را کُند می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: حفاظت از عرصه ملی و دولتی استان سمنان به طور ویژه در دستور کار است و دست درازی افراد سودجو به اراضی ملی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

فخری عنوان کرد: همکاری دستگاه قضایی و انتظامی استان سمنان با دستگاه های اجرایی برای پیشگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز مطلوب ارزیابی می شود.

وی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی مربوط دست درازی احتمالی به عرصه های طبیعی را در کمترین زمان ممکن گزارش دهند و با وحدت رویه می توان برای رفع این چالش اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت ویژه از عرصه های ملی سمنان در دستور کار است

حفاظت ویژه از عرصه های ملی سمنان در دستور کار است