مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 18:102021-01-18حوادث

شناورهای صیادی از رفتن به سمت آب های غرب هرمزگان خودداری کنند


معاون عملیات دریایی وبندری بنادر غرب هرمزگان گفت: شناورهای سبک و صیادی از رفتن به سمت بنادر غرب استان به دلیل تند باد شمال غربی و شرایط نامساعد جوی از روز پنجشنبه هفته جاری تا یکشنبه هفته آینده خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ خداداد پلاشی عصر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: باتوجه به اخطار هواشناسی، شرایط نامساعد جوی در محدوده دریایی غرب هرمزگان به سواحل پارسیان و جزایر و بنادر بندرلنگه با سرعت حدود 60 کیلومتر بر ساعت و احتمال وجود ارتفاع موج به بیش از چهار متر و مواج شدن دریا پیش بینی می شود.

وی بیان داشت: رفت و آمدهای شناورهای مسافری، تفریحی، تجاری و صیادی در بنادر غرب هرمزگان (چارک، بندرآفتاب، بندرلنگه و کیش) ممنوع می باشد.

این مسوول دریایی تصریح کرد: تمامی فعالیت های صیادی نیز از بنادر خمیر تا پارسیان ممنوع و قایق های صیادی از رفتن به دریا خودداری و از تمامی شناورها در لنگر مانده تقاضا می شود سریع وارد موج شکن ها و یا بنادر شوند و از سلامت تمامی دستگاه های ناوبری و مخابراتی خود اطمینان داشته باشند.

وی از تمامی تعاونی های صیادی و متولی موج شکن های مردمی خواستارشد نسبت به حلوگیری از خروج قایق ها، لنج های صیادی و شناورهای سبک و متوسط تا بهبود شرایط جوی اقدام فرمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای صیادی از رفتن به سمت آب های غرب هرمزگان خودداری کنند

شناورهای صیادی از رفتن به سمت آب های غرب هرمزگان خودداری کنند