مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:252021-01-19اجتماعي

سگ هایی که دیگر در اردکان ولگرد نیستند


مدیر «کمپ نگهداری از سگ های بی پناه اردکان» که واژه «سگ های ولگرد» را برای این حیوانات بی پناه مناسب نمی داند، استقبال مردم اردکان از راه اندازی این مکان را قابل توجه عنوان می کند.

- ایسنا/یزد مدیر کمپ نگهداری از سگ های بی پناه اردکان که واژه سگ های ولگرد را برای این حیوانات بی پناه مناسب نمی داند، استقبال مردم اردکان از راه اندازی این مکان را قابل توجه عنوان می کند.

شهرداری اردکان اوایل پارسال به دنبال افزایش یک باره آمار سگ ها در اطراف شهر و برخی معابر این شهر کویری و اعتراضات مردمی، از طرح گروهی از شهروندان اردکانی در رابطه با راه اندازی یک کمپ برای ساماندهی این حیوانات استقبال کرد و با راه اندازی اولین کمپ سگ های ولگرد استان یزد در این شهرستان، گام موثری برای کنترل این نابسامانی و همچنین جلوگیری از کشته شدن این حیوانات بی پناه برداشت.

علی صمیمی مدیر کمپ سگ های بی پناه اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا به فعالیت بیش از 1.

5 ساله ی خود در این حوزه، می گوید: خبر کشته شدن سگ ها به دلیل ایجاد مزاحمت و تردد در محلات شهر بسیار ناراحت کننده بود لذا به دنبال افزایش آمار این حیوانات و به منظور جلوگیری از هلاکت این حیوانات، پیشنهاد ایجاد کمپی برای نگهداری از این حیوانات را به شهرداری ارائه و با حمایت شهردار وقت و شورای اسلامی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ هایی که دیگر در اردکان ولگرد نیستند

سگ هایی که دیگر در اردکان ولگرد نیستند