مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:552021-01-19سياسي

هشت کتاب حوزه روابط بین الملل و گفتمان مقاومت رونمایی شد


مراسم رونمایی از کتاب های منتشر شده از سوی موسسه اندیشه سازان نور در محل این پژوهشکده مطالعاتی در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب های منتشر شده از سوی مؤسسه اندیشه سازان نور در محل این پژوهشکده مطالعاتی در تهران برگزار شد.

در این مراسم از کتاب های اخوان المسلمین سوریه و آینده تحولات این کشور اثر فرزان شهیدی، نهضت اربعین و تأثیرات آن بر هندسه غرب آسیا اثر رضا واعظی، اسراییل؛ ادامه یا خاتمه اثر محمد پاکدامن، معنای رقابت ایران و عربستان؛ راه های پیش رو اثر محمدجواد سلطانی و اردشیر کاظمی، ایران و ترکیه؛ خصومت، رقابت و شراکت و نگاه روسیه به ایران اثر شعیب بهمن، محور مقاومت، شرحی بر ویژگی ها و وجوه مختلف اثر مهدی هدایتی شهیدانی و محمدرضا بابایی و تقویم مقاومت اثر جمعی از نویسندگان مؤسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم کمالی، مدیر شورای کتاب مؤسسه مطالعاتی اندیشه سازان نور ، پیش زمینه ای از فعالیت ها و کتاب های منتشر شده از سوی این مؤسسه مطالعاتی را عنوان کردو در عین حال نقدهایی کلی و عمومی را متوجه حوزه کاربرد کتاب در کشور برشمرد.

در نقد نخست کمالی گفت: متأسفانه به واسطه کمبود بودجه، در اولین مرحله بودجه های پژوهشی است که حذف می شود و این مشکل بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت کتاب حوزه روابط بین الملل و گفتمان مقاومت رونمایی شد

هشت کتاب حوزه روابط بین الملل و گفتمان مقاومت رونمایی شد