مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:402021-01-19سياسي

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان است و باید با حضور حداکثری برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلیمان رستمیان ظهر سه شنبه در پانزدهمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان یکی از مهمترین امور فرهنگی کشور مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توانیم در راستای حفظ نظام و انقلاب گام برداریم، تصریح کرد: اگر بتوانیم فرهنگ شهادت را به عنوان یک الگو در جامعه مطرح کنیم می توانیم به موفقیت ها بسیاری دست یابیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان کرد: یکی از مهمترین جلسات در حوزه زمینه ایثار و شهادت، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با توجه به اهمیت بالای آن باید با حضور تمامی مسئولان ذی ربط برگزار شود، این امر اهتمام این افراد می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان است و باید با حضور حداکثری برگزار شود تا بتوانیم با هم اندیشی به تصمیمات راهبردی در این زمینه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان است

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند توجه جدی مسئولان است