مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:552021-01-19سياسي

محقق نشدن اهداف آمریکا از فشار حداکثری


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران در پایان دولت او با شکست حداکثری مواجه شد، گفت: البته این دوران ضعف هایی را در داخل کشور آشکار کرد و نشان داد باید برای از بین بردن اثربخشی تحریم ها از ظرفیت های داخلی استفاده حداکثری کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت وگو با ایکنا، درباره پایان دوران ترامپ و تبدیل سیاست فشار حداکثری علیه ایران به شکست حداکثری گفت: بنای دولت های آمریکا به خصوص دولت ترامپ فلج کردن ایران و اقتصاد کشور بود.

البته دولت اوباما هم ابتدا بر این نظر بود و خانم کلینتون هم بر روی همین عنوان تحریم های فلج کننده تکیه کرد اما پس از توافق برجام، به حسب ظاهر، تعدیلی در رفتار آمریکا رخ داد اما واقعاً همان زمان هم آمریکایی ها به دنبال حل مشکل نبودند.

محقق نشدن اهداف آمریکا از فشار حداکثریوی افزود: پس از اینکه ترامپ روی کار آمد همه توافقات و قول و قرارها را زیر پا گذاشت و از برجام خارج شد.

مسئله مهم تر از خروج آمریکا از برجام این بود که دولت ترامپ همه بانک ها و شرکت ها در کشورهای مختلف را تحت فشار قرار داد که اگر با ایران کار کنند مشمول جریمه های سنگین می شوند و دیگر نمی توانند با آمریکا کار کنند و تمام تلاش او در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق نشدن اهداف آمریکا از فشار حداکثری

محقق نشدن اهداف آمریکا از فشار حداکثری