مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:352021-01-19ورزشي

اصفهان زیرساخت های خوبی در ورزش جانبازان و معلولین دارد


نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: استان اصفهان در گروه الف هیئت های برتر قرار دارد، همچنین زیرساخت های خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان دارد که باید از آن استفاده کرد.

- ایسنا/اصفهان نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: استان اصفهان در گروه الف هیئت های برتر قرار دارد، همچنین زیرساخت های خوبی برای ورزش جانبازان و معلولان دارد که باید از آن استفاده کرد.

مهدی نصیبی امروز (سه شنبه- 30 دی ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت جانبازان و معلولین اظهار کرد: استان اصفهان قهرمانان ارزشی و ورزشی زیادی دارد، قهرمانانی که در زمان جنگ افتخارآفرین شدند و امروز ورزشکارانی که در مسابقات بین المللی کسب افتخار می کنند و فرقی بین جانبازان و معلولین نیست.

وی افزود: استان اصفهان در گروه الف هیئت های برتر قرار دارد، این عملکرد مناسب باید در سال های پیش رو نیز وجود داشته باشد و این ظرفیت را در استان اصفهان می بینیم که رتبه ممتاز هم به خود اختصاص دهد.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت های آقاباباگلیان رییس سابق هیئت گفت: از زحمات زیادی که در سال های گذشته انجام شده است، تشکر می کنم، رییس جدید کار سختی پیش رو دارد زیرا زیرساخت خوبی برای ورزش جانبازان و معلولین در اصفهان وجود دارد که باید از آن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان زیرساخت های خوبی در ورزش جانبازان و معلولین دارد

اصفهان زیرساخت های خوبی در ورزش جانبازان و معلولین دارد