مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 14:552021-01-19اجتماعي

لکه های نفتی در گناوه به دریا نرسید/ مقصران دادگاهی شدند


خوشبختانه با حضور به موقع و بوم گذاری، هیچ گونه لکه نفتی تاکنون با دریا نرسیده و هم اکنون کارگران شرکت از منشأ در حال پاک سازی منطقه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، کامبیز عبدالهی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران دررابطه با نشت لکه های نفتی گناوه اظهار داشت: ما در امسال دو لکه نفتی داشتیم که یکی از آن ها در منطقه ساحل شهرستان گناوه اتفاق افتاد و پس از جمع آوری در تابستان امسال متخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند و منتظر رأی دادگاه دراین رابطه هستیم.

رییس اداره محیط زیست شهرستان گناوه افزود: دومین لکه نفتی در چند روز اخیر طبق بررسی های صورت گرفته براثر شکستگی لوله هشت اینچ گلخاری و سهل انگاری و اعمال کاری شرکت نفت و گاز گچساران و عدم پاک سازی کامل اتفاق افتاده که باعث شده است لکه های بجا مانده از این شکستگی با بارندگی هایی که در بالادست صورت گرفته، جابه جا شوند و این لکه ها در روستای چم شهاب مشاهده شود.

وی بیان داشت: در روز بروز حادثه طبق تماس که با HSE شرکت نفت و گاز گچساران گرفتیم، خوشبختانه با حضور به موقع و بوم گذاری، هیچ گونه لکه نفتی تاکنون با دریا نرسیده و هم اکنون کارگران شرکت از منشأ در حال پاک سازی منطقه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لکه های نفتی در گناوه به دریا نرسید/ مقصران دادگاهی شدند

لکه های نفتی در گناوه به دریا نرسید/ مقصران دادگاهی شدند