مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:302021-01-19سياسي

جزییات جلسه جهانگیری با نمایندگان لرستان برای بررسی مشکلات استان


معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان استان لرستان از جمله مشکل آب خاطر نشان کرد: احداث سد معشوره یکی از اولویت های دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان با معاون اول رییس جمهور عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.

اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان لرستان، این استان را از استان های پرظرفیت و مستعد پیشرفت برشمرد.

وی گفت: لرستان از نیروی انسانی تحصیلکرده باکیفیت برخوردار است که قادر هستند تحولاتی جدی در این استان ایجاد کنند.

معاون اول رییس جمهوری افزود: استان لرستان با برخورداری از ظرفیت های متعدد نظیر نیروی انسانی مستعد، منابع آب، زمین حاصلخیز و جاذبه های طبیعی و گردشگری نباید با محرومیت و کاستی مواجه باشد.

جهانگیری با بیان اینکه لرستان از مهمترین پشتوانه های جمهوری اسلامی ایران است بیان کرد: پایبندی مردم این استان به نظام و انقلاب همواره ثابت شده و این ظرفیتی مهم برای پیشرفت کشور است.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان استان لرستان از جمله مشکل آب خاطر نشان کرد: امروز تقریباً همه استان های کشور با مشکل محدودیت منابع آب روبرو هستند که باید در این زمینه مراقبت های لازم را انجام دهیم و با مدیریت صحیح،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه جهانگیری با نمایندگان لرستان برای بررسی مشکلات استان

جزییات جلسه جهانگیری با نمایندگان لرستان برای بررسی مشکلات استان