مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-20فرهنگي

چهارمین جایزه ابوالحسن نجفی به ایستگاه پایانی می رسد


مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه و نشان ابوالحسن نجفی روز سه شنبه 7 بهمن برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه و نشان ابوالحسن نجفی روز سه شنبه 7 بهمن در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می شود.

دبیرخانه این جایزه در پیامی، ضمن اشاره به مراسم پایانی دوره چهارم این رویداد، آورده است: ابوالحسن نجفی با وسواس و کوشش ممتد در طی سال ها زندگی علمی و فرهنگی خود در حوزه های زبان شناسی، ترجمه، ادبیات تطبیقی، وزن شعر و فرهنگ نویسی، آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشت و با نظم و دقت و دانش و ادب و مهربانی و خصال نیکو، مشوق نویسندگان و مترجمان جوان و چهره ای اثرگذار در ادبیات معاصر ایران بود.

حساسیت او به درست نویسی و صیانت از زبان و ادبیات فارسی با انتشار کتاب غلط ننویسیم راه پاکیزه نویسی را به دانشجویان، نویسندگان و مترجمان نشان داد و نکات بسیار ظریفی از زبان فارسی را در اختیار مخاطبان گذاشت که قطعا هر معلم ادبیات یا مولف و مترجمی به دانستن آن نیازمند است.

به این ترتیب، مراسم اختتامیه چهارمین دوره اهدای جایزه و نشان ابوالحسن نجفی به مترجمان برگزیده، روز سه شنبه 7 بهمن از ساعت 15 با حضور هیات داوران و برگزیدگان این جایزه در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به طور زنده از حساب کاربری اینستاگرام شهرکتاب ketabof


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جایزه ابوالحسن نجفی به ایستگاه پایانی می رسد

چهارمین جایزه ابوالحسن نجفی به ایستگاه پایانی می رسد