مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-20حوادث

توقیف 36 تُن شیرخشک در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 36 تُن شیرخشک قاچاق و دستگیری یک متهم در عملیات این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی ولی پور گودرزی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اقدامات اطلاعاتی از قاچاق شیرخشک از شهر تهران به استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی های اولیه نشان از این داشت متصدی باربری در محدوده خیابان شهید رجایی قصد دارد محموله ای از شیر خشک را از طریق سامانه باربری به استان سیستان و بلوچستان انتقال دهد و مقدار فراوانی شیرخشک نیز در باربری دپو و جمع آوری شده است که کارآگاهان با تکمیل اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضایی دستور دستگیری متهم و توقیف محموله شیرخشک را اخذ کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی اضافه کرد: در بازرسی از باربری، 1441 کیسه پودر شیرخشک در مجموع 36 تُن شیرخشک قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدی باربری به قاچاق بودن و انتقال شیرخشک خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 30 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی و کشف جزییات پرونده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 36 تُن شیرخشک در تهران

توقیف 36 تُن شیرخشک در تهران