مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-20بين الملل

ترامپ 73 نفر را عفو کرد؛ استراتژیست ارشد در فهرست عفوشدگان


دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که تا زمان خروجش از کاخ سفید چیزی نمانده است ساعاتی پیش دستور عفو 73 نفر ازجمله استیو بنن مشاور ارشد و استراتژیست پیشین خود را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خبرگزاری رویترز نوشت: ترامپ که امروز چهارشنبه کاخ سفید را همزمان با مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهوری بعدی آمریکا ترک می کند به عنوان بخشی از فرمان های عفو و تخفیف مجازات اقدام به عفو استیو بنن کرد اما از عفو خود، اعضای خانواده اش یا رودی جولیانی وکیلش خودداری کرد.

رویترز به نقل از یک منبع آگاه از این تصمیم ترامپ نوشت: مقام های کاخ سفید معتقدند ترامپ نباید خود یا اعضای خانواده اش را عفو کند زیرا این طور به نظر خواهد رسید که آنها مجرم هستند.

بنن مشاور ارشد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016میلادی بود که سال گذشته به دلیل اختلاس از حامیان خود رییس جمهوری درتلاش برای جمع آوری پول برای ساخت دیوار مرزی مکزیک- آمریکا متهم شناخته شد اما او خود را بی گناه دانست.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: بنن رهبری مهم در جنبش محافظه کار بوده و به ذکاوت سیاسی شهرت دارد.

مقام های کاخ به ترامپ توصیه کرده بودند بنن را عفو نکند.

یک مقام آگاه از این امر گفت به تازگی ترامپ و بنن همزمان با تلاش ترامپ برای جلب حمایت از ادعاهای ثابت نشده خود درباره تقلب در انتخابات روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ 73 نفر را عفو کرد؛ استراتژیست ارشد در فهرست عفوشدگان

ترامپ 73 نفر را عفو کرد؛ استراتژیست ارشد در فهرست عفوشدگان