مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-20بين الملل

هشدار گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی


گروه های مقاومتی در نوار غزه وحدت را تنها راه مقابله با توطئه های چیده شده علیه مسأله فلسطین عنوان کردند و به رژیم صهیونیستی درباره ادامه سیاست های خصمانه هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های مقاومت فلسطینی در نشست دوره ای خود به بررسی آخرین تحولات فلسطین در سایه مرحله سخت فعلی و توطئه های صهیونیستی-آمریکایی علیه مسأله فلسطین پرداختند.

بر اساس گزارش خبرگزاری در زندان های صهیونیستی تأکید کردند.

گروه های فلسطینی تصریح کردند، مسأله اسرا در مقدمه اولویت های مقاومت است و رژیم اشغالگر مسؤولیت کامل زندگی اسرا را بر عهده دارد.

عضو جهاد اسلامی:تلاش دشمن صهیونیستی علیه مقاومت بی فایده است محمد حمید عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به وبگاه دنیا الوطن گفت: ما در یک درگیری نامحدود قرار داریم که اشغالگر اسراییلی تمام توان خود را برای نابود کردن و له کردن ما به کار بسته است اما ما تمام امکانات و قدرت خود را برای به فرسایش کشاندن دشمن به کار گرفته ایم و در مقابل هر تجاوزی به ملتمان می ایستیم.

وی ضمن اعلام اینکه قوای مقاومت راهبردی را اتخاذ کرده اند که هدف آن آزادسازی است، افزود، سیاست یکی از ابزارهای تحقق این هدف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

هشدار گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی