مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-20ورزشي

از منابع دولتی برای کمک به حوزه ورزش منع شده ایم


استاندار لرستان بر حمایت از ورزش کشتی و کشتی گیران استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه برخی محدودیت های وجود دارد که لازم بوده بخشی از آن به صورت قانونی حل شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در دیدار با رییس فدراسیون کشتی، با اشاره به پیشینه این ورزش در کشور اظهار کرد: کشتی از سالیان گذشته تاکنون در بین مردم ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده، همچنان که در عرصه های ملی و بین المللی ورزشکاران بی شماری در این ورزش خوش درخشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: سابقه ورزش کشتی در لرستان نیز به گدشته های دور برمی گردد، چرا که مردم زاگرس روحیه قهرمانی و پهلوانی را در خود جای داده اند.

استاندار لرستان بر حمایت از ورزش کشتی و کشتی گیران استان تاکید و تصریح کرد: در این زمینه برخی محدودیت های وجود دارد که لازم بوده بخشی از آن به صورت قانونی حل شود، از جمله اینکه از منابع دولتی به شدت برای کمک به حوزه ورزش منع می شویم.

خادمی بیان داشت: گاهی از برخی منابع مالی کمک هایی می شود، با این وجود این محدودیت را بایستی برطرف کرد تا بتوان به توسعه این ورزش کمک کرد.

وی با بیان اینکه در برخی استان ها وجود سرمایه گذار بسیار اندک است، افزود: انتظار می رود در سطح ملی از حوزه ورزش حمایت بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از منابع دولتی برای کمک به حوزه ورزش منع شده ایم

از منابع دولتی برای کمک به حوزه ورزش منع شده ایم