مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-20ورزشي

حضور 4 نماینده از هندبال یزد در لیگ های کشوری


دبیر هیات هندبال استان یزد با اشاره به تعطیلی نیمی از سالن های هندبال استان به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر استان یزد چهار نماینده در رقابت ها و لیگ های کشوری دارد.

- ایسنا/یزد دبیر هیات هندبال استان یزد با اشاره به تعطیلی نیمی از سالن های هندبال استان به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در حال حاضر استان یزد چهار نماینده در رقابت ها و لیگ های کشوری دارد.

سیدضیاء غلامی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره گفت: هم اکنون هندبال استان در بخش آقایان تیم های قنات زارچ و دانشگاه خاتم را در لیگ دسته اول باشگاه های کشور و در بخش بانوان نیز تیم سنگ آهن بافق را در لیگ برتر و تیم مجتمع آموزشی سماء یزد را در لیگ دسته اول باشگاه های کشور دارد.

وی با بیان این که ورزشکاران هندبالیست در تمام شهرستان های استان تمرین می کنند، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در این رشته ی ورزشی را 800 نفر اعلام کرد که تقریباً نیمی از آنها آقایان و نیمی را بانوان تشکیل می دهند.

به گفته ی غلامی، کرونا باعث کاهش تعداد مسابقات اعم از استانی و کشوری و تعطیلی برخی از آنها شده و اکثر سالن های ورزشی استان را تعطیل کرده به گونه ای که فقط تیم های باشگاهی در سالن های ورزشی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 نماینده از هندبال یزد در لیگ های کشوری

حضور 4 نماینده از هندبال یزد در لیگ های کشوری