مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-20اقتصادي

بخش بین الملل به جشنواره ملی چاپ اضافه شود


دبیر پیشین مسابقات تخصصی چاپ با اشار به ضرورت توجه به ابعاد بین‏ المللی این جشنواره و پیشنهاد اضافه شدن چنین بخشی به آن، گفت: ما هیچ رویکرد بین المللی برای این جشنواره نداشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود فرشی فرید فعال حوزه چاپ و دبیر پیشین مسابقات تخصصی چاپ با اشاره به نقش جشنواره چاپ گفت: هر حوزه فعالیتی باید در یک زمان هایی نقاط عطف خود را نشان بدهد و توانمندی های خود را در بخش های مختلف تولید به نمایش بگذارد و به نظر می رسد جشنواره چاپ چنین نقشی بر عهده دارد.

وی افزود: اینکه بهترین تولیدات تولیدکنندگان و فعالان شاخص این حوزه در این مسابقات به داوری گذاشته می شود و جامعه می تواند با این تولیدکنندگان و محصولات آشنا شوند یک ویژگی مهم است و بر اهمیت جشنواره چاپ می افزاید.

دبیر پیشین مسابقات تخصصی چاپ در ادامه گفت: جشنواره چاپ جایگاه ویژه ای دارد و می تواند به اهمیت این حوزه در زندگی مردم بپردازد.

ما در این جشنواره می توانیم به گستره وسیع ابعاد حوزه چاپ بپردازیم زیرا معتقدم بیشترین اهمیت جشنواره چاپ در نمود آن در تولیدات مختلف است و اگر بشود این بخش از چاپ را بیشتر نشان داد قطعا کارکرد و رویکرد بهتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بین الملل به جشنواره ملی چاپ اضافه شود

بخش بین الملل به جشنواره ملی چاپ اضافه شود