مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 03:102021-01-20اقتصادي

4 هزار کارگر زنجانی به کووید 19 مبتلا شدند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 948 نفر در واحدهای تولیدی استان مبتلا به کووید 19 شده اند، گفت: شهرستان زنجان با بیش از 2 هزارنفر بیشترین آمار مبتلایان را دارد.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کرونا موجب ضرر واحدهای تولیدی و ابتلای برخی از کارکنان آنها به بیماری کووید 19 شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 3 هزار و 948 نفر در واحدهای تولیدی استان مبتلا به بیماری کووید 19 شده اند، بیان کرد: شهرستان زنجان با بیش از 2 هزار و 70 نفر بیشترین مبتلا و شهرستان طارم نیز با 19 نفر، کم ترین تعداد مبتلا به کرونا در استان را در بین کارگران دارد.

  یوسفی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون سه نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان بر اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا فوت شده اند.

  وی همچنین از تشکیل کمیته فرهنگی نظارت بر مسائل بهداشتی کارخانجات خبر داد و افزود: در همین راستا هسته های همیاران سلامت در واحدهای تولیدی استان به تعداد 455 مورد تشکیل شده است.

یوسفی با بیان اینکه تعداد واحدهای معرفی شده برای دریافت اقلام بهداشتی از تعاونی داروسازان 300 مورد بوده است، اضافه کرد: تعداد کارگران بهره مند از اقلام بهداشتی با معرفی اداره کل نیز 32 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار کارگر زنجانی به کووید 19 مبتلا شدند

4 هزار کارگر زنجانی به کووید 19 مبتلا شدند