مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 05:152021-01-21اقتصادي

انجام کاداستر 323 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده با سازمان ثبت اسناد و املاک برای 25 درصد اراضی کشاورزی استان معادل 323 هزار هکتار صدور اسناد کاداستر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فرید سپری چهارشنبه شب در سومین جلسه کارگروه استانی کاداستر اراضی کشاورزی استان اظهار کرد: این جلسه در راستای اجرای دستورالعمل صدور اسناد کاداستر اراضی کشاورزی موضوع تفاهم نامه مابین وزارت کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و به منظور ایجاد هماهنگی رفع ابهامات و پیگیری نحوه اجرای دستورالعمل و صدور اسناد در سطح پلاک های پایلوت شهرستان ها برگزار شده است.

وی بر تسریع و اهتمام جدی کارکنان ذی ربط در ترغیب و تشویق بهره برداران و ارسال پرونده ها به ادارات ثبت اسناد جهت صدور سند تاکید کرد و گفت: امیدواریم این مهم در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

سپری اعلام کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده امور مرتبط به کاداستر رفع تداخل اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص در سطح 600 هزار هکتار با پوشش تقریبی 46 درصد از اراضی کشاورزی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین بر اساس این قرارداد کاداستر کشاورزی در سطح 323 هزار هکتار با پوشش تقریبی 25 درصد اراضی کشاورزی استان و انجام عکس های هوایی در سطح یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کاداستر 323 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان

انجام کاداستر 323 هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان