مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-21سياسي

آیت الله رییسی: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه سمنان در گفت وگویی با اشاره به برنامه های سفر به استان شهیدپرور سمنان اظهار کرد: مسائل و مشکلات قضایی استان سمنان در جریان برنامه های امروز با مسؤولان اداری و قضایی در این استان مورد بررسی قرار می گیرد.

او اظهار کرد: توفیقی است در این ایام که متعلق به وجود مطهر حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) است تا با همکارانمان به استان سمنان سفر کنیم.

رییسی افزود: به دنبال سفری که گروه مقدماتی به استان سمنان داشتند، 25 نفر از همکاران ما در استان سمنان مسائل و مشکلات کاری همکاران قضایی، اداری، سازمان های وابسته و مسائل مردم را بررسی کردند و گزارش مقدماتی را در اختیار قرار دادند.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: در جلساتی که در محضر نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان و همکاران قضایی و اداری خواهیم داشت، مسائل بررسی شده توسط گروه های اعزامی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

رییسی ادامه داد: تا جایی که مقدور است، برای رفع مشکلات استان در همین جلسات استانی تصمیم گیری می کنیم و برای رفع مشکلات و آنچه مربوط به مرکز است، در نخستین جلسات در مرکز پیگیری های لازم انجام می شود تا سفرهای استانی ما همراه با ضمانت اجرایی باشد و مسائل وقتی که به نقطه ای می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد

آیت الله رییسی: سفرهای استانی باید با ضمانت اجرایی همراه باشد