مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-21سياسي

اختصاص قیر به شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت در کرمان


مکاتبه برای تامین قیر آسفالت شهرها انجام شده و در اولین ابلاغ قیر در اختیار شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت قرار داده می شود که شامل شهر کشکوییه نیز می شود.

- ایسنا/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: مکاتبه برای تامین قیر آسفالت شهرها انجام شده و در اولین ابلاغ قیر در اختیار شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت قرار داده می شود که شامل شهر کشکوییه نیز می شود.

مصطفی آیت اللهی موسوی ظهر امروز دوم بهمن ماه در حاشیه بازدید نائب رییس مجلس شورای اسلامی و هیات همراه از راه آهن احمد آباد دئفه بخش کشکوییه رفسنجان، اظهار کرد: قیر رایگان با همکاری راهداری و راه و شهرسازی داده می شود که پروژه زیرگذر کشکوییه نیز جزو این طرح هاست تا سهمیه قیر را دریافت کنند و بخشی از روکشی آسفالت روستاها را انجام دهند.

وی ادامه داد: مکاتبه برای تامین قیر آسفالت شهرها نیز انجام شده و در اولین ابلاغ قیر در اختیار شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت قرار داده می شود که شامل شهر کشکوییه نیز می شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان به اجرای پروژه زیرگذر کشکوییه اشاره و بیان کرد: اگر بخواهیم اصل طرح تهیه و اجرا شود برآورد هزینه آن حدود 50 میلیارد تومان است.

آیت اللهی موسوی اظهار کرد: در سفر استاندار این پروژه بررسی و راهداری موظف شد تا طرح همسطح سازی و ایمن سازی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص قیر به شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت در کرمان

اختصاص قیر به شهرداری های زیر 50 هزار نفر جمعیت در کرمان