مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-22سياسي

رضایت شغلی کارکنان یکی از موفقیت های اداره کل زندان های استان تهران است


مدیر کل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مددکاری اجتماعی گفت: مددکاران مجرب با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند.

- مدیر کل زندان های استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مددکاری اجتماعی گفت: مددکاران مجرب با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحشمت اله حیات الغیب که به منظور بررسی فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه قزلحصار بازدیدی هشت ساعته از این ندامتگاه داشت، اعلام کرد: طبق اظهارات کارکنان، خوشبختانه میزان رضایتمندی شغلی به طرز چشمگیری ارتقاء یافته که یکی از موفقیت های اساسی اداره کل زندان های استان تهران است و خداوند را شاکر هستیم.

مدیر کل زندان های استان تهران افزود: هر چه میزان رضایتمندی افزایش یابد، آثار نیک آن را در خدمت رسانی به مددجویان و دستگیری از آنان شاهد خواهیم بود.

وی همچنین گفت: مشاوره و مددکاری اجتماعی در زندان ها، مستلزم کسب مهارت های حرفه ای خاصی و تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین است و در این راه مددکاران مجرب ندامتگاه قزلحصار با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت شغلی کارکنان یکی از موفقیت های اداره کل زندان های استان تهران است

رضایت شغلی کارکنان یکی از موفقیت های اداره کل زندان های استان تهران است