مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-22پزشكي

تلاش 32 ساعته ی امدادگران برای نجات 8 نفر در آذربایجان شرقی


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تلاش 32 ساعته ی امدادگران اورژانس، هلال احمر و عوامل راهداری برای نجات هشت نفر در سطح آذربایجان شرقی، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تلاش 32 ساعته ی امدادگران اورژانس، هلال احمر و عوامل راهداری برای نجات هشت نفر در سطح آذربایجان شرقی، خبر داد.

فرزاد رحمانی با اشاره به انجام شش عملیات نجات در شبانه روز گذشته در سطح آذربایجان شرقی، گفت: در شبانه روز گذشته نیروهای اورژانس در شهرستان های چاروایماق، خداآفرین و اهر با انجام اقدامات لازم، جان سه مادر باردار را نجات دادند.

وی افزود: صبح روز گذشته، مادر بارداری از روستای الله کندی چاروایماق نوزاد خود را تحت اقدامات پیش بیمارستانی کارشناسان اعزامی به دنیا آورد.

وی از انتقال مادر باردار از جاده های صعبالعبور روستای رشتین خداآفرین خبرداد و گفت: مادرباردار دیگری با توجه به شرایط بالینی و نیاز به تحت نظر بودن با مراقبت های لازم از روستای عاشقلوی اهر به بیمارستان باقرالعلوم این شهرستان، انتقال یافت.

رحمانی ادامه داد: مادر باردار دیگری هم در روستای ساری یاقان اهر با اقدامات لازم توسط اورژانس زنجیربلاغ به بیمارستان باقرالعلوم اهر، منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 32 ساعته ی امدادگران برای نجات 8 نفر در آذربایجان شرقی

تلاش 32 ساعته ی امدادگران برای نجات 8 نفر در آذربایجان شرقی