مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-23سياسي

باید با اعتماد به توان علمی نخبگان به سمت تولید فناوری برویم


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: حوزه آبزیان و اقتصاد کرانه ای نقش به سزایی در توسعه استان دارد که باید برنامه ریزی جهت تکمیل زنجیره پرورش آبزیان را در اولویت قرار دهیم و ضمن اعتماد به توان علمی نخبگان به سمت تولید فناوری برویم.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: حوزه آبزیان و اقتصاد کرانه ای نقش به سزایی در توسعه استان دارد که باید برنامه ریزی جهت تکمیل زنجیره پرورش آبزیان را در اولویت قرار دهیم و ضمن اعتماد به توان علمی نخبگان به سمت تولید فناوری برویم.

علی احمدی زاده در نشست انعقاد تفاهم نامه بین مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس و جهاددانشگاهی استان بوشهر گفت: از ظرفیت مهم دریا و اقتصاد کرانه ای برای توسعه استان و کشور استفاده شود.

با توجه به موقعیت استراتژیک نقش مهمی که استان بوشهر در توسعه منطقه و کشور دارد نیاز است مسئولین با خودباوری و توجه ویژه به توان داخلی این مهم را جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به ضرورت نگاه ملّی مسئولان و اهمیت توانمندی علمی داخلی عنوان کرد: باید به ظرفیت نخبگان و توان آنان اعتماد شود همچون اعتمادی که مقام معظم رهبری به جوانان و نخبگان کردند و نتیجه آن این شد که در حوزه های فناوری هسته ای و سلول های بنیادی در دنیا صاحب فناوری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با اعتماد به توان علمی نخبگان به سمت تولید فناوری برویم

باید با اعتماد به توان علمی نخبگان به سمت تولید فناوری برویم