مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-23بين الملل

رایزنی وزیر امور خارجه قزاقستان و معاون دبیر کل سازمان ملل


وزیر امور خارجه قزاقستان و نماینده عالی سازمان ملل متحد در امور کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مختار تلئوبردی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قزاقستان و فیکیتامائلئا کاتائو اوتایکمانو نماینده عالی سازمان ملل متحد در امور کشورهای توسعه نیافته، کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی و کشورهای جزیره ای کوچک در حال توسعه در تماس تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این تماس تلفنی طرفین تقویت بیشتر تعامل بین قزاقستان و سازمان ملل جهت کمک به توسعه کشورهای آسیب پذیر در حال توسعه در چارچوب ریاست نورسلطان بر گروه کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی در سال های 2020-2021 را بررسی کردند.

مقام سازمان ملل در سخنانی، ریاست قزاقستان در گروه کشورهای در حال توسعه محصور در خشکی را مثبت ارزیابی و با بیان این که طی سال گذشته قزاقستان موفق شده است به طور قابل توجهی اقتدار گروه مذکور و آگاهی عمومی جامعه جهانی در مورد آسیب پذیری چنین کشورها را افزایش دهد، آمادگی خود را برای ارائه همه حمایت های لازم از ریاست قزاقستان، اعلام کرد.

وزیر امور خارجه قزاقستان به نوبه خود با تاکید بر این که نورسلطان به دفاع و ارتقا منافع کشورهای این گروه در همه بسترهای مربوطه ادامه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزیر امور خارجه قزاقستان و معاون دبیر کل سازمان ملل

رایزنی وزیر امور خارجه قزاقستان و معاون دبیر کل سازمان ملل