مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-23اقتصادي

چالش های مختلف خلیج فارس از گرمایش جهانی تا هایپوکسی


رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس بوشهر گفت: در سطح بین المللی با چالش های مختلفی از جمله گرمایش جهانی که خلیج فارس هم تحت تاثیر آن قرار گرفته مواجه هستیم، - ایسنا/بوشهر رییس مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس بوشهر گفت: در سطح بین المللی با چالش های مختلفی از جمله گرمایش جهانی که خلیج فارس هم تحت تاثیر آن قرار گرفته مواجه هستیم، همچنین پدیده پیدایش مناطق مرده و یا هایپوکسی و کم اکسیژن در اقیانوس ها.

در زمینه های مختلف تحقیقات بسیار مهمی انجام شده که این یافته ها می تواند در بحث آبزی پروری به مزارع پرورش ماهی و میگو کمک زیادی کند.

مریم قائمی در نشست انعقاد تفاهم نامه بین مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس و جهاددانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: در بحث شکوفایی جلبکی مضر که صنایع آبزی پروری، نیروگاه اتمی و سازمان بنادر را درگیر کرده است در موارد مختلف آن امکان همکاری وجود دارد.

یکی از اقدامات خوب، فعالیت های علمی و پژوهشی مشترک است که می تواند به اجرای بهتر و پیشبرد پروژه های مرتبط کمک کند و برای ما باعث افتخار است که در حوزه های تخصصی، فنی، آموزشی و ترویجی از ظرفیت های طرفین استفاده شود.

وی اضافه کرد: یکی از مسائل امنیتی عمده در سطوح مدیریتی این است که متاسفانه سواد دریایی مدیران ما مناسب نیست، با اینکه یک استان دریایی هستیم و مرز دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های مختلف خلیج فارس از گرمایش جهانی تا هایپوکسی

چالش های مختلف خلیج فارس از گرمایش جهانی تا هایپوکسی