مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-23سياسي

استعفای پرحاشیه و سیگنال مثبت برای «دارا دوم»


روند نزولی شاخص بورس طی هفته های گذشته کار را به جایی رساند که مجلس شورای اسلامی مجددا مسئولین بازار سرمایه را فراخوانده و آنها را مورد سوال قرار داد و این در حالی بود که نمایندگان در جریان این مباحث بورسی حتی استیضاح وزیر اقتصاد و تحقیق و تفحص از سازمان .

- ، ادامه روند نزولی شاخص بورس در تاریخ - 30 دی ماه - اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رییس مجلس شورای اسلامی جلسه ای را با وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس و مدیران ارشد سازمان بورس به منظور بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه ترتیب دادند.

محمد باقر قالیباف با حضور در این جلسه و با بیان اینکه براساس مصوبات شورای عالی بورس، اختیارات بسیاری برای اداره این بازار داده شده، به آنچه از خردادماه تا مردادماه سال جاری اتفاق افتاد، اشاره و بیان کرد: شاخص بورس که از 2 میلیون واحد عبور کرده بود، در حال حاضر به یک میلیون رسیده است، نوسان یک میلیونی شاخص بورس نشان دهنده ضعف در مدیریت بازار سرمایه است.

رییس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه دولت و رییس جمهور رسماً از مردم دعوت کرده و اطمینان دادند که در بورس سرمایه گذاری کنید و گفتند که دولت در کنار مردم است، تصریح کرد: مردم باید در شرایط کنونی احساس کنند که ما هستیم، منظور این نیست که منطق اقتصادی بورس را عوض کنیم، اما فراز و نشیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای پرحاشیه و سیگنال مثبت برای «دارا دوم»

استعفای پرحاشیه و سیگنال مثبت برای «دارا دوم»