مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-23سياسي

برخورد با امام جماعتی که سوره اش را اشتباه می خواند


این دفعه دیگرشاکی شدم که وقتی ما را می فرستند جلوی گلوله، پس چرا این چیزها را به ما یاد نمی دهند که این طوری جلوی عالم و آدم ضایع نشویم؟! آن اولی غفیله بود؛ - این دفعه دیگرشاکی شدم که وقتی ما را می فرستند جلوی گلوله، پس چرا این چیزها را به ما یاد نمی دهند که این طوری جلوی عالم و آدم ضایع نشویم؟! آن اولی غفیله بود؛ این یکی دیگر چیست؟ اسماعیل ابراهیمی (کوشا) خاطراتش را چندین بار برای نویسندگان مختلف بیان کرد تا آنها با قلمشان، آنچه در زندگی تجربه کرده بود را به رشته تحریر دربیاورند؛ اما همه این تجربیات منجر به نوشته شدن متن هایی شد که روای، آن ها را نمی پسندید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمشرق، سال 93 بود که راوی و نویسنده کتاب این صدف انگار مروارید ندارد! تصمیم گرفت خودش دست به قلم شده و حس و حالش از خاطرات و تجربیاتش را برای مخاطبانش روی صفحات کاغذ بیاورد.

این کتاب پس از بارها بازنویسی و ویرایش، چند روز پیش از سوی انتشارات نارگل منتشر و در کتابفروشی های معتبر کشور، توزیع شد.

این صدف انگار مروارید ندارد! خاطرات کودکی تا 28سالگی راوی در سال 1365 را در برمی گیرد و حاوی تصویرسازی فوق العاده ای از تأثیر حضرت امام خمینی بر روی جوانی است که هیچ نسبتی با انقلاب و امام نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با امام جماعتی که سوره اش را اشتباه می خواند

برخورد با امام جماعتی که سوره اش را اشتباه می خواند