مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 03:552021-01-24سياسي

فرصت شرکت در طرح ملی ایران قوی تمدید نمی شود


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی مساجد کشور در طرح ملی ایران قوی، بچه های مسجد را مصداق بارزی از افسران جنگ نرم توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی با اشاره به روند برگزاری دومین رویداد ملی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با محور طرح ایران قوی گفت: تلاش های بچه های مسجد در این دوره بسیار قابل توجه بود از این جهت که تجربیات سال گذشته وجود داشت و کانون ها توانستند بر اساس نوع عملکرد خود و آنچه که در فهما 1 اتفاق افتاد با نگرش تازه ای اقدام به ثبت آثار در سامانه بچه های مسجد داشته باشند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: با توجه به این مساله آثار متعددی در رواق های دوازده گانه از سوی کانون ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شد و همچنان نیز این فرصت تا ساعت 12 شب 22 بهمن ماه وجود دارد اما پس از آن شرکت در طرح تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به بررسی و ارزیابی آثار ارسال شده به سامانه بچه های مسجد گفت: این روند تا 10 اسفند از سوی هیأت داوران صورت گرفته و برگزیدگان طرح ملی ایران قوی روز 18 اسفند همزمان با سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است اعلام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت شرکت در طرح ملی ایران قوی تمدید نمی شود

فرصت شرکت در طرح ملی ایران قوی تمدید نمی شود