مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-24سياسي

عایدی فروش پسماند روی، خرج مشکلات ناشی از آن می شود


در حال حاضر پسماند روی شهر زنجان، به معاون معدنی صمت تحویل و بودجه حاصل از فروش آن باید صرف حل مشکلات ناشی از پسماند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: جذب اعتبارات ملی توسط مدیران مورد تاکید است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه به جای اینکه صرفا دنبال اعتبارات استانی باشیم، باید دنبال اعتبارات ملی بود، اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان عملکرد دستگاه ها را در این زمینه در نیمه اول اسفند ماه ارزیابی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از نمونه های دریافت اعتبارات فرا استانی در بحث تکمیل راه آهن است، عنوان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی برای تکمیل پروژه دوخطه کردن راه آهن قزوین به زنجان، بیش از 150میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده است.

حقیقی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات نتایج خوبی برای استان زنجان دارد.

استاندار زنجان با اشاره به ضرورت ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران در دهه فجر، تصریح کرد: گزارش همه دستگاه ها به صورت متقن و مستند آماده و به مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم از دریافت گزارش های دستگاه ها خوشحال می شوند، بیان کرد: ایرادات نیز بیان شود چرا که سبب رفع ابهامات می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایدی فروش پسماند روی، خرج مشکلات ناشی از آن می شود

عایدی فروش پسماند روی، خرج مشکلات ناشی از آن می شود