مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-24فرهنگي

کتاب هایی که اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه مجازی پیشنهاد می دهند


فهرستی از پیشنهادهای مختلف اهالی قلم و فرهنگ برای خرید از نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تهیه شده تا علاقه مندان به کتاب بتوانند از آن استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.

ir دایر است و علاقه مندان می توانند کتاب های مورد علاقه را در بخش داخلی با 20 درصد تخفیف و در بخش خارجی با 50درصد تخفیف خریداری کرده تا رایگان برایشان ارسال شود.

در این راستا و در جهت کمک به مخاطبانی که در صدد خرید کتاب خوب از نمایشگاه کتاب هستند سراغ برخی چهره های فرهنگی در کشور رفتیم و از آنها پیشنهادهایی را دریافت کردیم تا فرا روی مخاطبان قرار گیرد.

* جهانگیرخسروشاهی: کتاب نهال های برومند ، نوشته سید حسن منتظری، از انتشارات شهید کاظمی کتاب منشور هدایت (مجموعه فقرمایشات و مطالبات رهبرانقلاب درباره خانداده شهدا) از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس * علیرضا مختارپور کتاب از چیزی نمی ترسیدم ، زندگینامه خودنوشت شهید قاسم سلیمانی از انتشارات  مکتب حاج قاسم * رحیم مخدومی: کتاب خانواده موفق ، نوشته سید عظیم قوام از انتشارات قدرولایت کتاب همسرداری سرداران شهید ، نوشته جمعی از نویسندگان از انتشارات قدرولایت کتاب کتیبه ژنرال نوشته اکبر صحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب هایی که اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه مجازی پیشنهاد می دهند

کتاب هایی که اهالی قلم برای خرید از نمایشگاه مجازی پیشنهاد می دهند