مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-24سياسي

آیین میهمانی لاله ها در البرز برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: 16 بهمن مراسم میهمانی لاله ها به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای انقلاب در البرز با رعایت موازین بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان در نشست کمیته ایثارگران دهه فجر که به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی در بنیاد شهید و ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما برگرفته از جریان فرهنگی عاشوراست.

برای پاسداشت و گرامیداشت دستاوردهای انقلاب قطعاً هر سال تمام ملت ایران و دوست داران انقلاب برنامه ریزی های لازم را در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این امر احصا می کنند.

وی بیان کرد: از عمده اقداماتی که باید در این ایام انجام داد، این است که دستاوردهای پیروزی انقلاب را برای مردم، نسل کنونی و آینده انتقال دهیم چراکه اداره کشور نقش بسزایی را ایفا می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: آنچه در حوزه ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی به عنوان مؤلفه های پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد فرهنگی به آن رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: اوج مجاهدت، شهادت طلبی، صبر و مقاومت بر اساس مشاهداتی که از تاریخ اسلام وجود دارد، یکی از مهم ترین ادوار آن در دوران انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین میهمانی لاله ها در البرز برگزار می شود

آیین میهمانی لاله ها در البرز برگزار می شود