مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-24بين الملل

سفارت رژیم صهیونیستی در امارات بطور رسمی افتتاح شد


سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خبر افتتاح رسمی سفارتخانه این رژیم در امارات متحده عربی را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست، رژیم صهیونیستی روز یکشنبه سفارتخانه این رژیم را در شهر ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی بطور رسمی افتتاح کرد.

ای تن ناوه دیپلمات اسراییلی که تا زمان تعیین سفیر دائم در سمت کاردار در این سفارتخانه فعالیت خواهد کرد، روز یکشنبه برای گشایش این سفارتخانه وارد ابوظبی، پایتخت امارات شد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفارتخانه جدید این رژیم ضمن پیشبرد طیفی از روابط میان تل آویو- ابوظبی در تمام حوزه ها، پیوندها با دولت امارات، نهادهای اقتصادی و بخش خصوصی، محافل آکادمیک، رسانه ها و غیره را توسعه خواهد داد .

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با آرزوی موفقیت برای این دیپلمات اسراییلی مدعی شد که این وزارتخانه اجرای توافقنامه های صلح و عادی سازی روابط در منطقه خلیج فارس را هدایت می کند و جایگاه بین المللی اسراییل را ارتقا می دهد .

اشکنازی در ادامه افزود که گشایش یک هیأت دیپلماتیک امکان توسعه روابط دوجانبه میان اسراییل و امارات متحده عربی به بالاترین حد ممکن و شناسایی سریع پتانسیل موجود در این روابط را فراهم می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت رژیم صهیونیستی در امارات بطور رسمی افتتاح شد

سفارت رژیم صهیونیستی در امارات بطور رسمی افتتاح شد