مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-25سياسي

کدام طرح ها در مجلس رای بالایی می آورد؟


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر طرحی که تاکنون در مجلس مطرح شده و نفع آن به عموم مردم می رسد، با رای بسیار بالا در مجلس تصویب شده است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هر طرحی که تاکنون در مجلس مطرح شده و نفع آن به عموم مردم می رسد، با رای بسیار بالا در مجلس تصویب شده است.

حجت الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (5 بهمن ماه) در جمع فعالان سیاسی و معتمدان ابهر با بیان اینکه بعد از انقلابی شدن فضای قوه قضاییه که سبب وزیده شدن نسیم امید در جامعه شد، یک مجلس انقلابی نیز شکل گرفت، اظهار کرد: این مجلس در مدار انقلاب و مردم در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه طرح ها و لوایحی که در مجلس مطرح می شود، جزو مصلحت انقلاب و مردم به فکر چیز دیگری نیست، اضافه کرد: هر طرحی که تاکنون در مجلس مطرح شده و نفع آن به عموم مردم می رسد با رای بسیار بالا در مجلس تصویب شده است.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در خانه ملت با بیان اینکه یکی از طرح هایی که به نفع مردم در مجلس مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت، طرح معیشتی است، اظهار کرد: این موضوع پس از طرح در مجلس با بالای 200 رای به تصویب رسید، زیرا مبلغی را به صورت ماهیانه به بخش قابل توجهی از مردم که دچار مشکلات سخت و سنگین معیشتی و اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام طرح ها در مجلس رای بالایی می آورد؟

کدام طرح ها در مجلس رای بالایی می آورد؟