مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-25حوادث

کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در کمیجان


فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در 10 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سعید فراهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با اجرای هدفمند و به موقع و اثر گذار طرح های انتظامی و فرهنگ سازی ترافیک در سطح شهرستان، خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه شاهد کاهش 25 درصدی تصادف منجر به فوت و تعداد متوفیان هستیم .

  وی در ادامه با اشاره به کاهش 15 درصدی تصادفات جرحی در این شهرستان طی این بازه زمانی اشاره و خاطر نشان کرد: تعداد مجروحان تصادفات نیز در این بازه زمانی 25 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان با اشاره به حجم بالای استفاده از موتورسیکلت و وسایل کشاورزی در سطح این شهرستان افزود: اکثر تصادفات این شهرستان توسط موتورسیکلت سواران متخلف صورت گرفته و لزوم قانونمندی راکبان موتورسیکلت از ضروری ترین اقدامات در حوزه ترافیکی است.

فراهانی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 508 دستگاه موتورسیکلت و تعداد 427 دستگاه خودرو متخلف توسط ماموران پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی با تاکید بر لزوم آموزش و ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه ازشهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در کمیجان

کاهش 25 درصدی تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در کمیجان