مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-25سياسي

«رادیو مقاومت» و تبیین مکتب سردار سلیمانی/ راهی که باید استمرار داشته باشد


هدف اصلی از تاسیس شبکه رادیویی مقاومت در طول یک ماهه فعالیت، تبیین مکتب سردار سلیمانی و شناساندن دقیق زندگی شخصی و کاری و ویژگی های این سردار بزرگ به مردم بود.

- ** خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: شاید یکی از ارزشمندترین اقداماتی که سازمان صداوسیما در این یک سال پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام داد، افتتاح رادیو مقاومت زیر مجموعه رادیو گفت و گو بود.

شبکه رادیویی که بزرگترین هدفش تبیین مکتب سلیمانی و بازنمایی زندگی حقیقی سردار حاج قاسم سلیمانی در گفت و گو با همرزمان، خانواده های شهدای مقاومت و دفاع مقدس، دوستان و نزدیکان حاج قاسم بود.

* رادیو مقاومت و اهدافی که دنبال می کرد رادیو مقاومت از اول تا سی دی ماه کار خود را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آغاز کرد و برنامه هایی نظیر سلام سردار، مرد میدان ، عصر مقاومت، سی شب با سردار، مردی بیرون از قاب، جهانمرد، سرباز آرامش، سرباز روح اله از برنامه های روتین این رادیو بودند که همه روزه از ساعت 7 صبح آغاز به کار می کردند.

* برنامه هایی با یک هدف مشترک در تمامی برنامه هایی که از رادیو مقاومت بروی آنتن رفت، یک موضوع مشترک وجود داشت و آنهم رسیدن به نقطه مشترکی به نام حاج قاسم سلیمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رادیو مقاومت» و تبیین مکتب سردار سلیمانی/ راهی که باید استمرار داشته باشد

«رادیو مقاومت» و تبیین مکتب سردار سلیمانی/ راهی که باید استمرار داشته باشد