مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-25حوادث

جزییات آتش گرفتن کانکس معلمان در دزفول / صاعقه ای در کار نبود


مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: آتش گرفتن کانکس معلمان در منطقه سردشت دزفول برخلاف آنچه اعلام شده، ناشی از صاعقه نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بن عباس ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای پیرامون آتش گرفتن یک مدرسه کانکسی در منطقه سردشت دزفول در توضحیاتی اظهار کرد: پیرو خبر واصله مبنی بر آتش سوزی مدرسه ای در بخش سردشت شهرستان دزفول در روز سه شنبه 30 دی ماه، باید اعلام کنیم که بر اساس بررسی کارشناسان امر و کارشناسان آتش نشانی و پیگیری هایی که در شهرستان دزفول انجام شده یک سری نکات به تأیید فرماندار دزفول به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رسیده است.

وی افزود: حادثه ساعت 22 روز سه شنبه 30 دی ماه رخ داده و در خبرهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده اعلام کردند که این حادثه بر اساس برخورد صاعقه با یک کانکس منجر به آتش سوزی و سه معلم و سه نفر از اهالی منطقه دچار سوختگی شدند.

بن عباس بیان کرد: بر اساس کارشناسی انجام شده، این آتش سوزی به وقوع پیوسته بر اثر صاعقه نبوده و به هر حال آن چیزی که مسلم است و شواهد موجود در محل هیچ اثری از برخورد صاعقه با کانکس یا آنتن نصب شده روی سقف کانکس مشاهده نشده است.

مدیرکل مدیریت بخران استان خوزستان گفت: نوع انفجار و آتش سوزی که در کانکس بوده و وضعیت فیزیکی کانکس که برآمدگی هایی را از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش گرفتن کانکس معلمان در دزفول / صاعقه ای در کار نبود

جزییات آتش گرفتن کانکس معلمان در دزفول / صاعقه ای در کار نبود