مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-25سياسي

نباید با خط کشی برخی را از مدار انقلاب خارج کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: نباید بین گرایش های متفاوت جامعه و طرز تفکرهای مختلف خط کش بگذاریم و بدینوسیله بعضی ها را از قافله و مدار انقلاب خارج بدانیم؛ - ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: نباید بین گرایش های متفاوت جامعه و طرز تفکرهای مختلف خط کش بگذاریم و بدینوسیله بعضی ها را از قافله و مدار انقلاب خارج بدانیم؛ مگر افرادی که به دنبال توطئه بر علیه مردم و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام رضایی دوشنبه 6 بهمن در دومین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فارس، گفت: باید این مسئله را برای جامعه تبیین کنیم که امروز به رغم همه مشکلات، تحریم ها و دشمنی ها، انقلاب ما بالنده تر و مقتدر تر از همیشه رو به جلو در حال حرکت است.

او با اشاره به عدالت، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، این موضوعات را از ملزومات جامعه امروز دانست و عنوان کرد: دلیل تأکید مقام معظم رهبری بر این مباحث، نیاز هر جامعه و بخصوص جامعه امروز ایران به این مسائل است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اهمیت خودباوری و ایجاد امید و نشاط در جامعه خاطرنشان کرد: ما باید باور کنیم که می توانیم روی پای خودمان بایستیم و بدون متکی بودن به غرب به ویژه کشوری مثل آمریکا مشکلات خود را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید با خط کشی برخی را از مدار انقلاب خارج کرد

نباید با خط کشی برخی را از مدار انقلاب خارج کرد