مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-25سياسي

15 هزار زندانی در راستای اجرای طرح پایش آزاد شدند


رییس سازمان زندان ها ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان، از آزادی بیش از 15 هزار زندانی در نتیجه اجرای طرح پایش تا امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی حاج محمدی، رییس سازمان زندان ها در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان، عنوان کرد: در این طرح با حضور جهادی قضات سراسر کشور در زندان ها برای تعیین تکلیف پرونده برخی از زندانیان بیش از 81 هزار نفر زندانی مشمول اجرای طرح پایش شدند که در همین راستا 101 هزار فقره کاربرگ برای آن ها تهیه شد.

رییس سازمان زندان ها حضور بیشتر و مؤثرتر قضات در زندان ها را از جمله برکات اجرای طرح پایش زندانیان دانست و گفت: تاکنون 47 درصد از کاربرگ ها از مراجع قضایی به زندان واصل شده، اما بر اساس تعیین تکلیف صورت گرفته در همین میزان از کاربرگ ها نیز بیش از 15 هزار نفر در نتیجه اجرای این طرح آزاد شده اند.

حاج محمدی با بیان اینکه برای حفظ آسایش و آرامش شهروندان عده ای باید در زندان بمانند و متنبه شوند، خاطرنشان کرد: همانطور که زندان فرستادن بی دلیل صحیح نیست، بی جهت در زندان ماندن و بی جهت آزاد کردن زندانیان هم صحیح نیست و ما اگر زندان را درمانگاه بدانیم، پس از احراز اصلاح مدنظر در فرد زندانی، وی حتماً باید از زندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار زندانی در راستای اجرای طرح پایش آزاد شدند

15 هزار زندانی در راستای اجرای طرح پایش آزاد شدند