مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-25اقتصادي

توسعه روابط ایران و ارمنستان/ نرخ ضمانت نامه بانکی کاهش می یابد


رییس اتاق ایران در دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان، بر گسترش روابط تجاری دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی ایران، غلامحسین شافعی در نشست با وزیر اقتصاد ارمنستان که در رأس هیئتی از مقامات دولتی و فعالان بخش خصوصی این کشور در اتاق ایران حضور پیدا کرد، پیشنهاد تأسیس یک شرکت ترانزیتی و حمل ونقل مشترک بین دو کشور را مطرح و تأکید کرد: تولید مشترک بین ایران و ارمنستان ایده ای موفق خواهد بود.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های همکاری دوجانبه بین دو کشور، چالش ها و موانع موجود در برابر گسترش سطح روابط تجاری و افزایش حجم سرمایه گذاری های مشترک مطرح و بررسی شد.

شافعی، رییس اتاق ایران در این نشست با توجه به مشکلات حوزه حمل ونقل پیشنهاد راه اندازی یک شرکت ترانزیت و حمل ونقل مشترک را مطرح و تأکید کرد: تولید مشترک بین ایران و ارمنستان ایده ای موفق خواهد بود که با ایجاد واحدهای تولیدی در ارمنستان از سوی سرمایه گذاران ایرانی و یا انتقال بخشی از زنجیره تولید یک محصول به ارمنستان می تواند به توسعه روابط و ایجاد مناسبات پایدار کمک کند.

وی همچنین بازار ارمنستان را برای اهداف تجاری و سرمایه گذاری ایرانیان با توجه به پررنگ بودن نقش این کشور در منطقه اوراسیا و دسترسی مناسب این کشور به بازار اروپا، بسیار ارزشمند توصیف کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط ایران و ارمنستان/ نرخ ضمانت نامه بانکی کاهش می یابد

توسعه روابط ایران و ارمنستان/ نرخ ضمانت نامه بانکی کاهش می یابد