مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-25سياسي

فعال بودن پروژه های عمرانی استان سمنان با وجود کرونا و محدودیت اعتباری


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها، کمترین تاثیر ممکن را بر روند رو به پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها، کمترین تاثیر ممکن را بر روند رو به پیشرفت طرح های عمرانی استان داشته است.

منوچهر فخری 6 بهمن 1399 در جلسه بررسی پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 99 با بیان اینکه خوشبختانه در بحث پیشرفت عملیات اجرایی احداث و تکمیل طرح های عمرانی در استان پیشرفت خوبی صورت گرفته است، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها در حوزه های مختلف در جامعه، این مهم بر تکمیل و روند رو به پیشرفت عملیات اجرایی طرح های عمرانی استان تاثیر شایانی نداشته و در دهه فجر سال جاری طرح های بسیار مطلوبی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: امروز و با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران، طرح های عمرانی قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فخری خاطرنشان کرد: در بحث طرح های عمرانی قابل افتتاح، طرح هایی که با مشکل مواجه نبوده، تکمیل شده و با افتتاح و بهره برداری کامل آن مردم می توانند از مزایای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال بودن پروژه های عمرانی استان سمنان با وجود کرونا و محدودیت اعتباری

فعال بودن پروژه های عمرانی استان سمنان با وجود کرونا و محدودیت اعتباری